18 Ağustos 2010

Onu nasıl bulacağım?


Bir gün oturmuş sohbet ediyorduk onunla. Benden yaklaşık 30 yaş büyüktü. Aynı yerde büyümüştük, benden 30 yıl önceki memleketi anlatıyordu. Konu, benim de okuduğum o ilköğretim okulunun yakınındaki kitapçıya geldi.

Dedi ki “O zaman param yok kitap alacak. Ancak işte okula gidiyoruz. Kırtasiyenin camekanında bir kitap gördüm, üzerinde bir kadın. Aşık oldum kadına. O günden sonra gittim geldim kitaba baktım… Bir gün kırtasiyedeki adam yanına çağırdı, ‘Okumak istersen vereyim ama geri getir’ dedi, aldım, eve koştum, bir çırpıda bitirdim kitabı….” Kitabın adı ne diye sormuştum, “Mutlaka okumalısın, bulabilir misin bilmiyorum ama adı 25. Saat” demişti.

İstanbul’daydım, Antalya’ya dönünce kitabı aldım. Okudum, beğendim ve bayıldım. Üstünden bir buçuk yıl geçti, ona da kitabı almak istedim. Aldım da. Ama numarası da değişmiş, adresini bulamıyorum. İşin kötüsü internetin de iyi bir kullanıcısı değil…

2 yorum:

ayci dedi ki...

şimdi bende kitabı cok merak ettim...

dersaadet dedi ki...

Mail adresime adresini gönder, bunu sana hediye edeyim:)