11 Ağustos 2010

Bana bir ŞEYLER oluyor?!?!?!

Birkaç şey karalamak istiyorum buraya. ‘Çok izleyicim de yok, merak edenim de. O yüzden kime karalayacaksam’ diye geçiriyorum içimden. Sonra da ‘Ama görürsünüz bir gün büyük adam olduğumda benden randevu almak hatta sistemime girip yazılarımı okumak için para vereceksiniz’ diye kızıyorum beden bi haber olanlara. Ben böyle kendimle uğraşırken, içimi gıdıklayan şeyin ne olduğuna da anlam vermeye çalışıyorum. Böyle boğazımdan bir çığlık dışarı çıkmak için tırmalıyor, aynı zamanda gözlerim de doluyor. Yok yok bunlar mutluluğun işaretleri, kesin. Çünkü karanlık değil çığlığım, tırmalamalar da sert değil, oldukça tatlı. Acep bana neler oluyor böyle. Bahar da geçti. Yoksa içine hapsolduğum depresyonumdan mı kurtuluyorum? Aha, her yer gözüme yeşil görünmeye başladı. Hulk mu girdi içime yoksa? Yok yok, bunda bir alamet var. Hem ben dün kendimi aşıp, içimdeki kötü sesi dinlemeyip çıktığım yolu tamamladım. Hoş sesi dinlemiş olsaydım daha iyiydi ama olsun, en azından çıktığım yoldan geri dönmedim. Ya bana bir şeyler oluyor. Heyyyyy, sesimi duyan var mı? Size diyorum, bana bir şeyler oluyor. Her yer neden bu kadar pembe???

4 yorum:

Godsyndrome dedi ki...

Az sayıda okuyucunu görmezden gelmeseydin keşke.

dersaadet dedi ki...

Başıma bunun geleceğini biliyordum, ah dilime eşşek arısı soksaydı:))) İşin şakası o godsyndrome, yoksa beni uzun yıllar çok sevdiğim bir arkadaşım takip etti, sadece bir kişi ve hiç rahjatsız değildim:))

Can dedi ki...

"yazi kalir" demis ya cok bilmisin biri dogru demis. simdi olmasa bile bir gun okuyanlar cikar hem de bastan sona, merakla.

takip sistemi benim favorisi oldugum bir sey degil, onun yerine yanda bir yeri var herkesin. sen de hosgeldin.

gelen baska bir bahar.

dersaadet dedi ki...

Teşekkür ederim yer ayırdığın için. İnsan taktir edilmek istiyor neylersin:)