30 Ağustos 2010

İlk günler çok önemlidir

Hayatınızın bir çok döneminde 'ilk gün' yaşamışsınzıdır. Okulun ilk günü, sevgilinizle ilk gün, ilk öpüşmeniz falan filan. Şimdi ben de iki ilk günümü sizinle paylaşmak istiyorum. Efendim öncelikle sigaradaki ilk gün sıkıntılarımı atmış bulunuyorum, bir süre önce attığım 'Ben istediğim zaman bırakırım, zaten içime çekmiyorum' nidalarımın ne kadar da boş olduğunu şu an anlamış bulunmaktayım. Zira dumanı çok çekici geliyor hala. Neyse, hayallerden vazgeçmemek için devam edceğiz. Ve ikinci ilk günü de dün başladığım diyetle halletmiş bulunuyorum:) Diyette güzel bir ilk gün geçirdim, akşam aç uyudum evet ama güzeldi be:)Savrulun ben geliyorum:)

2 yorum:

zey0zey dedi ki...

babam 60 yaşında 50 yıldır sıgara içicisiydi düşün nekaa küçükken başlamış 4 ay önce bu son sigaram dedi ve o gün bugün içmedii sende başarabilrsiiiin

dersaadet dedi ki...

Az önce bir sıkıntı yaşandı burada az kaldı birisinden istiyordum içmek için sonra nefes aldım ve içmedim. Yapabilirim zaten içime çekmiyordum:)