12 Eylül 2010

Blog beni mi deniyor acaba?

Öğlene doğru belediye başkanının oy vereceği okula gittim fotoğraf çekmek için. Daha vardı gelmelerine. Birisini gözüme kestirdim bahçede bankta oturan. Gittim yanına oturdum bende. Makinamı çıkardım, hazırlıklarımı yaptım ne olur ne olmaz diye. Gazeteci misin diye sordu. Evet dedim. Hangisi diyince cevap verdim, ‘olmadı işte’ dedi. Ekmek parası abi dedim. Erzincanlıymış, Tercan’dan Dev Solcu imiş bir de eskiden. 18 defa yargılanmış, siyasetten. Gelip gidenleri sayıyordu en son. Bunlar evet bunlar hayırcı diye. Sohbet ettik, sonra da gitti yerine bir başkası geldi. O da bizim muhtarın eşiymiş. Önce evet der gibi konuştu, sonra hayıra döndü. Az sonra da hala kafasının karışık olduğunu söyledi. Benim de kafamı karıştırdı. Evet’ci mi Hayır’cı mı anlamadım.

Not: Bugün referandumla ilgili kusturacağım sizi. Heyyy duyan var mı beni :) Bu arada bu blog bugün yazdığım yazılara 11 Eylül tarihi atmış, nasıl neden bilmiyorum. Sinir oldum ama!!!

Hiç yorum yok: