23 Haziran 2011

Tesadüfi karşılaşma...

Bugün bir haber için sabahtan dışarıya çıktım. Niyetim söz konusu haberle ilgili birkaç fotoğraf çekip ofise dönmek ve sıcağın etkisini en aza indirmek için ofisten telefon açarak gerekli bilgileri almaktı. Ama ayaklarım beni düşüncemin tam aksi istikametine doğru yönlendirdi.

Fotoğrafları çektikten sonra soluğu söz konusu haberle ilgili detay öğrenmek için kaymakamlıkta aldım. Kaymakam bey yerinde olmadığı için ilçe emniyet müdürünün odasına doğru yollandım. Eskiden trafik şubede müdürü olan kişiyi karşımda görünce önce biraz şaşırdım. Oraya atanalı 8 ay gibi bir zaman geçtiğini öğrendikten sonra da birimlerdeki değişimlere ne kadar uzak kaldığımı fark ettim. Neyse ne efendim, biz asıl meseleye dönelim.

Telefonla halledeceğim dediğim bilgileri birebir yüz yüze görüşerek tamamladıktan sonra, haberin bir ayağını daha oluşturmak için söz konusu olayla ilgili derneğin başkanının telefonunu da edindim. Kaymakamlık binasından çıkarken, dernek başkanının telefonunu tuşladım. ‘Merhaba ben bıdı bıdı gazetesinden Gamze’ diye kendimi tanıttıktan sonra, dernek başkanına yerinde olup olmadığını sordum. Dernek başkanı dışarıda olduğunu söylediği sırada ben kaymakamlık binasının köşesini dönüyordum.

Dernek başkanına telefonda ‘sizinle görüşmek istiyorum’ diyordum ki karşıma çıkan adam bana ‘görüşebilirsiniz tabi’ dedi. Yok yok başka birisi değildi karşıma çıkan, daha önce yüzünü dahi görmediğim dernek başkanının ta kendisi idi. Şaşırdım mı? Şaşırdım. Tesadüfleri seviyor muyum? Evet. Ben bu dernek başkanını sevdim mi? Sevdim. Bu olay da benim ‘acayip günler’ listeme eklendi mi? Eklendi. Mutlu muyum, evet. Eh hadi bakalım…

3 yorum:

ayci dedi ki...

cok güzel bir karsilasma olmus.
dilerim bir gün bizde böyle AHANDA diye karsilasiriz gamze hanim :) benimde haberimi yaparsiniz.

ama fonda mutlaka DANADANADANNN sesi duymak isterim :) gerci tv degil gazetedesin ama olsun, hayal gücüne sinir yok :)

dersaadet dedi ki...

Aylin biliyor musun ben 'Gamze hanım papucu yarım çık dışarıya oynayalım' diye birbirimizxi çağırdığımız çocukluk arkadaşımı Antalya'da evimizin karşısındaki bakkalda tesadüfen görmüştüm, 10 yaşındaydım o zaman. Bizden bir 5 yıl önce Antalya'ya gelmişlerdi ama ne yerini ne de yurdunu biliyordum. Birbirimize nasıl sarıldığımızı anlatamam sana. İşte ben o tesadüfün yerine hiçbirisini koyamam.

ayci dedi ki...

zaten koyulcak gibi değil...hatta film karesi gibi birşey!