28 Haziran 2011

Haydi Philips kalk, habere gidiyoruz...



Bir gazeteciye verilebilecek en güzel hediye nedir diye sorsalar, kesinlikle fotoğraf makinesi, cep telefonu, ses kayıt cihazı, fotoğraf makinesi çantası, kalem, defter, IPAD, notebook, güneş gözlüğü, spor ayakkabısı… derim. (Evet listeyi hediye almak isteyenler için geniş tuttum) Şaka bir tarafa ben bundan birkaç ay öncesine kadar bir fotoğraf makinesi çantasına sahip oldum. İki yıl önce aldığım çantamın ‘harap’ halini gören ve bozuk fermuarına sürekli el atarak ‘Gamze şurayı yaptır artık’ diye beni ‘düzenli bir gazeteci olmam konusunda uyaran’ arkadaşım, bir gün elinde kocaman bir çanta ile çıkıp geldi. Nasıl anlatılır bilmem ama bayramlık giysilerine kavuşmuş bir çocuk gibi sevinçliydim o gün. Hemen eski çantamın içindekileri boşaltıp, ona iğrenerek baktıktan sonra yeni çantama aşkla bağlandım. Eskiye mazi derler ne yapalım.



Dün de, gece 12 buçuğa kadar süren bir haber koşturmacasının ardından çantama konan ses kayıt cihazını gördüğümde aynı hislere kapıldım. 2005 yılında, henüz daha öğrenci iken aldığım ses kayıt cihazımın ‘USB’ özellikli olmamasının ceremesini çekerken, bir kere yanlışlıkla bir röportajın ses kaydını silmiştim, birden, hiç aklımda bile yokken çantama konulan USB’li süper ötesi bir ses kayıt cihazına kavuştum. Ben mutlu olduğum anların resmini çizemem, yok paylaşmak istemediğimden değil de, anlatmasını beceremem. Dün de anlatamadığım şeyler yaşadım. Eski kayıt cihazım Sony marka olduğu için yenisini ((Philips) çözmeme biraz zaman alacak ama olsun. Ona da alışırım…

2 yorum:

Syhn dedi ki...

hala yazamadığını hissediyor musun?
ne kdr zmn olmuş gelmeyeli buraya post üstüne post yazmışsın.. ben bir yorumla arayı kapabilir miyim ki?

mehmet amcayla tekrar görüşürsen farklı bir konseptte, mutlaka yazmalısın ;)

sonra çok ballısın! ihtiyacın olduğunu ancaka hediye geldiğinde kavrayabildiğin hediyeler geliyor sana.

ve gerçekten ballısın ne güzel yürüyüştür o:) birileri de götürse ya beni :/

geleyim mi sizinle termessosa :D
- yorumları çok sevdim bölmek istemedm o yuzden ;)

dersaadet dedi ki...

Seyhancım, o 'Yazamadığımı hissediyorum' notu bugün benim de gözüme ilişti, sileceğim yakında merak etme:))

Ballı değil de şanslıyım, sevdiğim ve sevenim çok:)

Gel Termnesos'a, ama bu yol daha yokuş ve uzunmuş. Haftaya Pazar demiş HS ama ben haftaya Pazar günü tatilde olacağım, işte onu unutmuş:))