10 Şubat 2011

Yine karmakarışığım...

İki 'ŞEY' arasında gidip geliyorum.
Ve yine 'BECEREMEYECEĞİM' biliyorum
Hesap yaptığımdan değil,
Sanırım yine HIZLI ilerliyorum...

Benim başlangıçlarım kadar, bitişlerim de sancılıdır. Ne istediğimi bilmediğimden değil de, çok düşünmeyip ani karralar verdiğimden. Yine böyle başlangıçlara gebeyim, hem de sonunu bile bile...

Ben ne zaman akıllanacağım ya da yaşadıklarımdan dersler çıkaracağım inanın bilmiyorum. Kafamın dkine gittiğim sürece, kalp çarpıntılarıma kulak astığım sürece sanırım bu hiçbir zaman gerçekleşmeyecek.

Bir pastil alsam, yumuşatsam kendimi. Eskiden olduğu gibi, daha saf baksam insanlara, hatta daha umursamaz olsam dünyaya. Güzel olur muydu dersiniz?

4 yorum:

Kiraz Limanı dedi ki...

yaşadığımız müddetçe yanılma payımız mutlaka olacak...Ah oralardayken bir vakit ayırmadın bana bak şimdi uzak düştük..neylersin....

dersaadet dedi ki...

Zamanlar denk gelmedi desek şuna. Yok yani utandım da:)))

semmy dedi ki...

olmazdı..ruhumuz huzursuz bizim...

dersaadet dedi ki...

Huzur alsam olmaz mı:)