18 Şubat 2011

Benden adam olmaz...



Daha birkaç ay öncesine kadar 'ağzıma bile sürmem' diyerek bıraktığım, bir gönül yarası münasebeti ile içimdeki sıkıntıyı savurmak için –hem de o kadar zaman sonra- bir fırt çektiğim sigara ile bugünlerde pek bir sarmaş dolaş oldum.

Biliyorum, verdiğim sözleri tutamıyorum…

Her akşam günü kapatırken ‘yarın paket almayacağım’ diyor, her sabah ise büroya sarhoş ayaklarla yürürken –beni sabahları yürürken görmenizi isterdim, gerçekten sarhoş gibiyim- köşedeki markete uğrayıp ‘bir tane bıt bıt alabilir miyim’ diyerek akşamki sözümü unutuyorum.

Kendime sürekli söz veriyor ve bunu gerçekleştirmiyorum. Biliyorum, benden artık adam olmaz…

2 yorum:

Syhn dedi ki...

olur olurr!
adam diyorum. olur..
tekrar başladın tamam ama tekrar bırakabilirsin :/
bilir misin?

dersaadet dedi ki...

Tabi canım bırakabilirim, kim tutar beni:)))