13 Şubat 2011

Şimdilik, sadece şimdilik...



Bazen insanlarla sadece gözlerinizle iletişim kurabiliyorsunuz. Bir gülümseme sizi o an tüm sıkıntılarınızdan arındırabiliyor. Ve hatta bazen, o arınmanın sonsuza kadar sürmesini istiyorsunuz...

Önceki gece böyle bir iletişim oldu içeridekilerle... Ben dışarıdaydım, onlar içeride. Ud, kanun, içerideydi, şarkılar dışarıda...

Onlar çaldı, ben dinledim....

Onlar söyledi, ben sustum...

Sadece sustum...

Şimdilik sadece susmak istiyorum. Çok olup, çoğul olup susmak...

4 yorum:

Syhn dedi ki...

ben olsam kesin eşlik ederdim :)
ya da muhtemelen şarkının sözlerini bilmezdim ve edemezdim..
ikisinden biri ;/

dersaadet dedi ki...

Desene sen de bana benziyorsun Seyhan:)

ayci dedi ki...

ben buraya yorum yazmıstım gitmemis miiii :O

dersaadet dedi ki...

Yazmamışsın demek ki:)) Yazsan yayınlardım kesin:)