22 Ocak 2011

Murat Uyurkulak ve ben...



Bazen size de olur mu? Tanımadığınız bir adam, sizde hem yıllardır tanıyormuşsunuz hem de çok şey paylaşmışsınız hissi uyandırır mı? Bende oluyor. Az önce de oldu. Gazetede röportajını okuduğun ve ‘Tol’ adlı romanın yazarı Murat Uyurkulak bende inanılmaz bir his uyandırdı. Neden bilmiyorum, nasıl oldu bilmiyorum ama o kadar tanıdık geldi ki fotoğrafını görünce boynuna sarılmak istedim, gazeteye çıkmış olması, röportaj vermiş olması beni çok gururlandırdı.

Tol ve Har diye iki kitap yazmış, üçüncüsü de yoldaymış. Tol’u hep görürdüm de almazdım, zamanı değilmiş demek ki. Az önce İdefix’ten siparişimi verdim, Tol ile Har’ı. Gelir gelmez okuyacağım.

Bir de garip bir şekilde onunla tanışmak da istiyorum. Bilmiyorum, gerçekten bilmiyorum niye. Yok yok suretine aşık olmadım. Ama sebebini bilmiyorum… İstanbul’un yüzü eskimiş bir sokağında, birer bardak çayla dünyayı kurtaran uzun bir sohbet etmek istiyorum. Evet evet bunu istiyorum. Ve yine, yine yine yine bu şehirde yaşadığım için lanetler okuyorum…

Ve şimdi, neden böyle hissettiğimi çözmeye çalışıyorum…

4 yorum:

Syhn dedi ki...

evvett.. olur banada. ama okudukça olur resmini görünce olmaz :)

sen al oku sonrada ben okuyayım çok merak ettim :)

dersaadet dedi ki...

'Gamze kızım sen normal değilsin' mi demek istedin şimdi bana bilemedim:))) Tamam okuyunca haberdar ederim seni:)

Syhn dedi ki...

gamze ben seni böyle sevdim demek istiyorum şimdi ama ya o da senin ilk anladığın kapıya çıkarsa diye korkuyorum :D

dersaadet dedi ki...

:)) Benden sana o zaman "Beni böyle sev seveceksen:))"