28 Ocak 2011

Hayırlı olsun demek yok mu?



Ben ‘şartlar’ oluşmadan eyleme geçmeyenlerdenim. Yani şu korkaklardan. Aklımda uzun süredir bir düşünce vardı mesela, hayata geçirmek için odamı düzene koymam gerektiğine inandım. İhtiyacım olan bir kitaplık ve bir çalışma masası idi. Evde yok muydu çalışma masası, vardı ama odam küçüktü ve benim daha küçük bir masa almam gerekiyordu.



Bir süre internette bakındıktan sonra karar verdim ve Koçtaş’a gidip aldım kitaplığımla çalışma masamı. Kurulduğu gün çok eğlenceliydi, çok keyifliydim. Evimizin her Pazar misafiri olan arkadaşım da yanımdaydı nitekim, güle eğlene kitapların yarısını dizdik kitaplığa.



Uzun süredir ‘hayırlı olsun’ dileklerini almak için bloğa fotoğraflarını yüklemek istiyordum ama işlerin yoğunluğundan fotoğraf çekememiştim. Aslında bir iki kitabın gelmesini bekliyordum, onlar da geldi, zaten fotoğraflarımı çektim. Har ve Tol. Geldikleri günden beri, deli gibi kokluyorum onları. Eh tabi kitaplığıma okumaktan büyük zevk aldığım ve okumadığım kitaplarını okumak için satın aldığım Ahmet Ümit’lerimi de dizdim. Oh ohh pek bir sevinçliyim.



Çalışma masamın sadece altının fotoğrafını çektim, üstü pek bir dağınıktı toplamaya üşendim. Onu da yakında size gösteririm. Kitaplığım küçük ama olsun, anca sığdı zaten odaya. Benim niyetim ondan iki tane almak yan yana koymaktı ama odamın ne kadar ufak olduğunu unutmuştum. Arkadaşım sağolsun yanımdaydı da çimdikleyip rüyamdan uyandırdı beni.



Neyse efendim, kitaplarımın bir kısmı gün yüzüne çıktığı için mutluyum. Artık o odada bişiler de yapabilirim. Sadece uyumakla kaldığım odam artık bir şeyler üretebileceğim bir mekana dönüştü. Ufak tefek ekler de olacak. Onları da tamamladım mı işlem tamamdır.

Eeeee hani, bir ‘hayırlı olsun’ yok mu?

6 yorum:

ayci dedi ki...

hayırlı olsunda...neye yorum yapacağımı şaşırdım. sanırım aklım o fotograf saatinde kaldı :(

ÇOK güzel :) fazla güzel...yalan gibi :)

bende çalışma odamı düzenledim...of of offf bitmez o oda calışmasıda bitmez. neyse ki adı çalışma odası ondan bitmez çalışmalar :)

dersaadet dedi ki...

:))) Teşekkür ederim. Valla o saat kuzenim tarafından hediye edilmişti, aslında ilaç firmasının eşantiyonu. Yıllar oluyor alalı. Aradım az önce elinde var mı diye, yok dedi. Olsaydı bir tane de senin çalışma odanda olacaktı. Bakarsın elime geçer, fotoğraf sevdalısı sana gönderirim:)

Çalışmalar bitmesin odada, hiç bitmesin güzel şeyler çıksın hatta ortaya:)

Syhn dedi ki...

hayırlı olsun tabii.. zaten olmaz mı?

kitaplar hele o ahmet ümitler nasıl çatlattı beni bir bilsen ya da az çok bile bilirsin.
birde şu saatin var tabii!
ay tatlı bir şey o öyle!

sana o kdr çok kitap diliyorum ki odalara evlere kitaplıklara sığmasın.
amin :D

dersaadet dedi ki...

Aklıma Elias Canetti'nin 'Körleşme' adlı kitabı geldi. Kahraman gibi çıldırabilirim belki evlere sığmayan kitaplarım yüzünden bir gün:)) Vee teşekkür ederim güzel dileklerin için:)

ayci dedi ki...

ben artık buraya birşeyi sevdim merak ettim bende istiyommm demicem - elime hemencecik gecer diye korkmaya naşladım :)

dersaadet dedi ki...

Dileklerin gerçekleşmesi güzel bir şey...