11 Aralık 2010

İşte bu!!!!

Evveeetttt, geldik bir Cumartesi gününün daha başına. Biliyorsunuz Cumartesi günleri benim doktorla randevum var. Bugün de vardı dolayısı ile.

Ne mi oldu? Dinleyin, ya da okuyun işte…

Sabah kalktım, duşumu aldım, bayramlıklarımı giyinip kahvaltımı da hüplettikten sonra yollara koyuldum. Hava soğuktu, kar havası vardı ama Antalya kara hiç alışkın olmadığı için heveslenmedim. Gelen otobüse binip hastaneye koyuldum.

Hastaneye girdim, bir 15 dakika kadar doktorumun gelmesini bekledim. Geldi, günaydınlaştık, odasına geçtim. Sadece doktorların odasında olan o ‘çok amaçlı’ tartıya çıktım, doktor şaşırdı, hareket ettin bir daha çık istersen dedi. Evet evet doğruydu, 1.5 kilo daha vermiştim. Dans ede ede tartının üstünden indim ve evet ben dans etmeyi aslında bilmezdim.

Bir de zılgıt yedim, listemdeki ‘aktiviteler’ kısmına yazılan ‘yok’lar için ‘Söz bu sefer başlayacağım’ dedim, sabah erkenden kalkıp spor yapmam gerek. Hadi bakalım…

3 yorum:

Syhn dedi ki...

ohh ohhh..
düşün birde o aktiviteler yok olmasa ve gel gaza ;)

dersaadet dedi ki...

Geldim geldim gaza:) Şu işlerimi bitireyim teee bilmem erede olan habere yürüyerek gideceğim:)

Profösör dedi ki...

Hayırlı cumartesiler.